Sider

mandag 1. juni 2015

Barnemix - Designteam - Copic - Sexy Mom - SLS Lines


Jeg har laget DT prosjekt for Barnemix med digitalstempelet "sexy mom" fra SLS Lines
Jeg har også laget video av både fargelegging og kortlagingen.

Jeg må innrømme at når jeg fikk dette motivet (Sexy mom) så tenkte jeg hva i alle dager skal jeg finne på å lage med denne dama? Også kom jeg på at jeg har et divastempel som ville passet veldig godt samtidig som jeg akkurat hadde fått mal på en veske som jeg hadde lyst til å prøve å lage. Så da løste det seg allikevel. 

TOPPEN


Jeg har fargelagt motivet i disse fargene
Hud: E000, 00, 11, 21 og 04
Hår og sittepuff: YR23, 21 og E25
Antrekk og tøffel: R89,29 og 24

Vil du se hvordan jeg har fargelagt? Trykk på videoen under.


Vil du se hvordan jeg har laget kortet? Trykk på videoen under.


FORSIDE

Med dette kortet deltar jeg på CopicMarkerNorge-Bretteteknikk sin utfordring


BAKSIDE

Link til artikkelen: http://barnemix.no/index.php/hobby/kortlaging/687-sexy-mom



Håper det var til inspirasjon og at dere liker videoene som følger med :)
Ha en fin og kreativ dag!

7 kommentarer:

  1. En lekker veske - sommerlige farger og et sprekt motiv!
    Takk for at du deltar hos CMN denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Kjersti og for muligheten til å bli med :) Er min første utfordring så det gjør det ekstra spennende :)

      Slett
  2. Kjempe fin. Hvilket kamera filmer du med ? Kunne tenkt meg det etter hvert selv. =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snuppa, det er dette: http://www.logitech.com/no-no/product/hd-pro-webcam-c920

      Veldig fornøyd med det, men skal kanskje investere i noe ennå bedre etterhvert så da kan du jo eventuelt kjøpe mitt ;) Jeg synes det er for vanskelig å bruke det til å vise fargeleggingen godt nok men til å filme mens jeg lager kort fungerer det perfekt :)

      Slett
    2. Ja, kanskje det om det ikke er lenge til du skal kjøpe nytt da. Kan jo hende je har kjøpt meg egent innen det ;-)

      Slett
    3. Ja, jeg vet ikke ennå men kan jo si ifra uansett ;)

      Slett