Sider

onsdag 17. juni 2015

Endelig sommer!

Litt forsinket innlegg men bedre sent enn aldri.

Vi fikk jo en flott start på uken med sol og sommer, temperaturen steg og man kunne slenge på seg sommerantrekket og sette seg ut, dra på stranda, spise is og nyte været :)

I den anledning ble jeg inspirert til å lage mitt første sommer-kort som skulle inneholde de tingene jeg forbinder sommer med. Jeg har ikke badet ennå, men spist min første(2-3) softis og nytt sollyset som det gule på kortet skal forestille. Hjertene representerer gleden og kjærligheten jeg får ved å være sammen med venner og familien :)


Jeg har også brukt noen nye teknikker på kortet ved å distresse bakgrunnen med en stensil så jeg fikk de hvite boblene. Isen er laget av embossingpaste og glitter som jeg aldri har prøvd før. Det er så moro å prøve nye teknikker og eksperimentere med forskjellige uttrykk med samme ting.

Jeg fikk også lyst til å lage et shakerkort med glitter, som du ser under her.


Det var det jeg hadde å vise frem i dette innlegget, snart kommer månedens artikkel hos Barnemix fra meg og jeg er veldig spent på hva dere synes om det ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar