Sider

onsdag 17. juni 2015

Barnemix - Designteam - Stitchy Bear - Surfin Santa - Copic

Dette kortet ville jeg vise dere med en gang jeg var ferdig men når man er i et designteam på man vente på tur og jeg er ikke den som er mest tålmodig så dette ble en skikkelig utfordring ;)
Jeg fikk et veldig artig motiv fra månedens sponsor som var Stitchy Bear - Surfin Santa hos oss på Barnemix.no og du kan lese artikkelen jeg har skrevet HER 


Hud: E000, 00, 21, 11 og 04
Hvitt: C0, 3 og 5
Sekk: E31, 33, 35, 57 og 79
Grønn: G07, 94 og 99
Rød: R24, 29, 46 og 59

På kortet har jeg brukt maskeringsark med distress ink for å lage bølger og himmel.
Stempelet er fra simonssaysstamp, hjertene er kuttet ut og fargelagt med copic (R46)
Jeg har brukt glossy accent og wink of stella glitterpen for å fremheve noen deler.



Det ble desverre ikke noen video denne gangen men jeg kommer sterkere tilbake. Har allerede en som ligger å venter på å bli redigert og lastet opp så det er på vei ;) 

Håper det var til inspirasjon og at du får en flott og kreativ dag!

4 kommentarer:

  1. Stilig og morsomt motiv :) Så på artiklen på barnemix at du har skrevet veninna, det er med 4 n'er :) venninna og venninne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, skal du ta igjen nå ;) Neida, takk for at du sa i fra men får ikke endret det selv ;)

      Slett
    2. Hehe. Tenkte å si i fra siden jeg fant en feil :p Hehe

      Slett
  2. Thank you for sponsoring us so that I could use this fun image and I loved making the card and color him :)
    Thank you for leaving me this comment and that you like my card, it means alot to me :)

    SvarSlett